DOSTAWA

DOSTAWA MEBLI- KTO I KIEDY DORĘCZA?

Proszę mieć na względzie, że do terminu produkcji mebla (określonego przy każdym produkcie), należy doliczyć czas na dostawę.

Bardzo dbamy o bezproblemową dostawę naszych produktów, zdecydowana większość jest dostarczana w całości dla Państwa komfortu, dlatego preferujemy transport własnym autem. Tylko ta forma dostawy, jest poprzedzona telefonicznymi ustaleniami (SZCZEGÓŁY NIŻEJ).

CO BARDZO WAŻNE, trasa dostawy jest ustalana cyklicznie w obrębie całej Polski, należy mieć na względzie, że ustalamy dostawę według własnego kalendarza, który ostatecznie potwierdzamy podczas korespondencji z klientem!

a więc:

– w większości przypadków dostawa jest realizowana transportem własnym,

-ale zdarzają się również wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej (TERMIN DORĘCZENIA TO PRZEDZIAŁ 24-48h roboczych od nadania gotowego produktu). W dniu nadania paczki (firmą kurierską), informujemy klienta drogą e-mail.

DOSTAWA MEBLI- OPCJA STANDARD, CZY PREMIUM?:

1. Dostawa darmowa – transport własny lub wysyłka kurierem:

a) Czasami komody, szafki RTV, szafki łazienkowe  są meblami przeznaczonymi do małego montażu (Uchwyty, nogi, półki) i są zapakowane osobno, waga to przedział od 25kg do 35kg),

b) pozostałe meble są zapakowane w kartony w całości (wymiary odpowiadają gabarytom mebla, waga to przedział od 10kg do 35kg).

c) większe meble (ze stałej, standardowej oferty) są ZAZWYCZAJ dostarczane w całości (ruchome elementy takie jak półki i rellingi są zapakowane oddzielnie i przygotowane do samodzielnego montażu). Całość jest zabezpieczona profilami z kartonu i folią, często całość stoi na euro-palecie. Waga mebli to przedział od 20kg do 100kg, natomiast gabaryty paczki odpowiadają wielkości mebla + wymiary palety.

Dostawca doręczy zamówienie TYLKO pod drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych).

Należy mieć na względzie, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania i ustawienia w lokalu, we własnym zakresie. Ruchome elementy takie jak półki i rellingi są zapakowane oddzielnie i przygotowane do samodzielnego montażu.

Należy pamiętać, że firmy kurierskie oferują dostawy w sztywnych godzinach, zazwyczaj od 8.00 do 16.00.

2. Dostawa Premium to koszt 349 zł – realizowana tylko przez transport własny, termin ustalany według własnego kalendarza doręczeń, poprzedzany ustaleniami z klientem:
Dopłata wynosi 349 zł jednorazowo do całego zamówienia, a pakiet gwarantuje:
-gwarantowaną dostawę transportem własnym,
-trasa dostawy jest ustalana cyklicznie w obrębie całej Polski, należy mieć na względzie, że ustalamy dostawę według własnego kalendarza, który ostatecznie potwierdzamy podczas korespondencji z klientem,
-pakiet gwarantuje wniesienie mebla za drzwi lokalu i ustawienie w miejscu docelowym, chyba, że rozkład pomieszczenia na to nie pozwala (wysokie piętro i brak windy, wąskie korytarze, niskie drzwi, KRĘCONE SCHODY o wąskim biegu).

O niedogodnościach lub teoretycznie trudnych miejscach, należy powiadomić przed dostawą mebla, najlepiej w momencie składania zamówienia.

Jeśli przedmiotem zamówienia jest mebel robiony na zamówienie, należy upewnić się, ze jego gabaryty pozwolą na swobodne wniesienie- być może będzie wymagał rozmontowania, gdzie potrzeba ekipy montażystów, a koszty rosną;

-poza tym pakiet zawiera usługę rozpakowania i montaż mebla,
-jeśli jest konieczność to również wyregulowania frontów, podklejenia filców pod stelaż, przygotowania mebla do użytkowania,
-zabranie i zutylizowanie wszystkich elementów opakowania.

Ważne podczas dostawy:

-jeśli lokal tego wymaga, należy we własnym zakresie zabezpieczyć podłogi na czas doręczenia, ponieważ podczas wnoszenia mogą ulec niekontrolowanemu uszkodzeniu,
-pracownicy koniecznie poruszają się po lokalu w swoim obuwiu,
-pracownicy w razie konieczności korzystają z prądu w lokalu,
-pracownicy nie montują mebli do ściany (meble do tego przeznaczone, są przygotowane do montażu, który klient wykonuje we własnym zakresie),
-pracownicy nie wiercą w ścianach w lokalu klienta,
-jeśli pracownicy ustalą, że gabaryty pomieszczenia nie pozwolą na swobodne wniesienie mebla (przy wcześniejszym braku takiej informacji od klienta), mogą odmówić dostawy i ustalić ja na inny termin, za dodatkową opłatą.

OBOWIĄZKI KLIENTA PODCZAS DOSTAWY:

Proszę o bezwzględne sprawdzenie paczki przy kurierze, w każdej z wyżej wymienionych opcji.

Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone, a po rozpakowaniu (również przy kurierze) czy blat nie posiada odprysków, fronty nie są pęknięte/ wypaczone, szuflady działają bez zarzutu, stelaż i zestaw elementów do wkręcania są kompletne i nieuszkodzone.
Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji!
Proszę zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący: adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm). Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego.

MONTAŻ:

Jeśli zdecydują się Państwo na DOSTAWĘ W PAKIECIE PŁATNYM, po dostawie sami przygotujemy mebel do używania:)

W Przypadku dostawy STANDARD dostają Państwo wszystkie elementy osobno zapakowane, a ich montaż jest przygotowany w bardzo intuicyjny sposób.

Coś poszło nie tak?
Każdy mebel składamy kompletnie tuż przed wysyłką, w celu sprawdzenia jego poprawności, jednak i nam zdarzają się błędy…
Jeśli masz inny problem z montażem lub jakością, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy, pomożemy!

UŻYTKOWANIE:

Wraz z zamówieniem, dostaną Państwo w wersji papierowej instrukcję użytkowania naszych produktów. Prosimy o zachowanie tego dokumentu i uwzględnienie zawartych w nim uwag w codziennym użytkowaniu Naszych mebli:)
Gwarancja jest udzielana na okres 1 roku od dnia zakupu i nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń mebla wynikających z niewłaściwego użytkowania i konserwacji produktu, jak i normalnych skutków codziennej eksploatacji
Drobne niedoskonałości/wyłupania materiału w niewidocznych miejscach nie wpływają na wartość mebla i nie podlegają reklamacji,
Meble są wykonane z płyty meblowej wiórowej laminowanej z doklejką z PCV lub MDF. Jakiekolwiek narażenie na dużą wilgotność może spowodować uszkodzenie mebla i utratę gwarancji.
Zaleca się przecieranie lekko wilgotną szmatką (delikatny płyn myjący lub roztwór mydlany) lub specjalnym preparatem do czyszczenia tego typu mebli i bezwzględnie zawsze wycieranie całości do sucha,
Maksymalne obciążenie standardowej szafki (punktowe obciążenie) to ~20kg,
Maksymalne obciążenie każdej z szuflad to ~10kg.